søndag 19. februar 2012

Generalforsamling BB11 klubben lørdag 18.2 Sandøya - Brevik

Blogg, ble et tema. Det er så enkelt, det er bare..............
Nå sjekker jeg om det er bare!
Runar hadde planlagt og varmet opp Lyngholmen, kulturbåten for en hyggelig maritim samling. Et hyggelig møte og en god Generalforsamling ble avviklet. Ny tillit som leder av BB 11 klubben, og jeg takker for tilliten.
Er det sesong på gang allerede. Jeg ble i alle fall inspirert og søndag var jeg i teltet for å se til Elbelle 298. Der var det varmegrader og jeg kjenner det begynner å krible.
Et par smeller i Arendal, og litt fenderlist trenger omsorg. Neste gang tar jeg med kamara, og virker dette skal jeg bli BLOGGER!
Ha en god uke!
Dagene blir bare lenger og varmere.
 

1 kommentar:

Iñaki Revuelta sa...

BB11,


Hei Jeg ønsker å kjøpe en båt BB11, så jeg hans klubb og ønsket peguntarles ikke så snill å gi meg referanser hvor jeg kan finne en bb 11 for salg og videresalg, tusen takk, jeg skriver fra Spania. Varm hilsen. Iñaki Revuelta, Madrid